A smile is the universal welcome.

luni, 8 iunie 2009


In drum spre casa, neavand altceva mai bun de facut am reflectat asupra celor intamplate in Germania. Ei, ca sa vezi totul ar fi fost roz daca nu am fi primit de 2 ori pe zi timp de 3 saptamani sandwichuri, daca am fi avut suficient timp liber si libertate. Am prins si mai mare ura pentru scoala mea. Dar totusi experienta asta poate mi-a folosit in vreun fel, intrunul nedescoperit inca dar you never know. Am cunoscut niste oameni deosebiti, am facut shopping, m-am rasfatat si am incercat sa uit de griji. Iar acum sunt aici din nou plictisindu-va cu nimicurile mele zilnice. Si acum ma voi documenta in legatura cu tot ce am pierdut in astea 3 saptamani. :)

Un comentariu:

  1. pai tu ai zis-o... ti-a folosit asta pentru ca ai facut ceea ce in tara poate nu aveai posibilitatea:) nimic nu e facut la intamplare. nimic nu e facut degeaba:) si...welcome back;)

    RăspundețiȘtergere