A smile is the universal welcome.

sâmbătă, 2 mai 2009

Despre mine... ?



Nu sunt multe de spus, uneori sunt mult prea sensibila, alteori sarcasmul ma umple si izbucnesc pe toti ca si cum ceva ar exploda in mine si rautatea oamenilor pe care am indurat-o iese la suprafata si loveste lumea din jur. E ciudat, stiu.
De curand viata mea a luat o intorsatura trista, desi incerc din rasputeri sa ma redresez in adancul sufletului nu pot, aparent sunt bine, sanatoasa dar nu totul e ceea ce pare. Bloggul acesta l-am creat pentru a ma descarca atunci cand nu am cui sau nu vreau sa plictisesc lumea cu ale mele nimicuri [unele nu sunt chiar nimicuri], desi nu stiu exact daca aceasta este metoda potrivita pentru asta.
Imi iubesc parintii, prietenii adevarati, cei care mi-au fost alaturi cand viata m-a incercat. Acum nu-mi ramane decat sa gasesc calea pe care trebuie sa o urmez si sa lupt pentru adevarul meu. Atat despre mine deocamdata, desi e poate si prea mult :)

P.S. "Sunt dura, sunt ambitioasa si stiu exact ceea ce vreau. Daca asta ma face o nesuferita, e OK." - Madonna

2. "Take me as I am, or watch me as I go!"

2 comentarii: