A smile is the universal welcome.

sâmbătă, 2 mai 2009

Lucruri pe care nu le stiati :)



1. sunt incapatanata
2. umorul meu sarcastic e de neatins, in sensul ca atunci cand sunt in elementul meu sarcastic si cineva imi da replica, oricat de dur ar suna asta nu ma atinge
3. sunt leoaica deci si prin urmare am toate elementele caracteristice unui leu
4. imi pare rau ca sunt momente cand sarcasmul ma depaseste si ranesc oamenii dar uneori o merita desi stiu ca sunt bitchy si nesuferita
5. nu pot trai fara cola, net, prieteni si iesiri
6. nu-mi place liceul german
7. imi place sa calatoresc
8. sunt unguroaica
9. accept comentariile la adresa mea daca au o baza sanatoasa, altfel te fac sa intrii in pamant
10. sunt draguta si friendly cu cine merita
11. nu pot fi prefacuta si asta constituie un dezavantaj in ziua de azi
12. iubesc tot ce ma inconjoara incepand cu lucrurile marunte pana la prieteni
13. ofer ajutor cand mi se cere, dar nu suport cand nu mi se da nici macar un "multumesc" in schimb
14. lupt pentru adevarul meu
15. cu greu recunosc cand gresesc, dar in final recunosc
16. cafeaua nu are niciun efect asupra mea
17. adesea am dureri de cap si tensiune la ochi
18. imi place sa creez si sa repar chestiute
19. imi place germana si sunt mandra ca am ajuns la nivelul la care ma aflu in momentul de fata
20. nu-mi plac persoanele care ma copieaza, simt cum imi creste tensiunea cand cineva imi copieaza sarcasmul sau stilul de a da replica la orice
21. imi plac la nebunie cartile lui Mihail Drumes, "Scrisoare de dragoste" si "Invitatie la vals" sunt preferatele mele
22. ador citatele si am o mare colectie de ele
23. imi suflec manecile tot timpul
24. sunt putin prea calculata
25. imi place sa-i scriu numele la Cezi cu "y" desi ei nu-i place
26. m-am maturizat inainte de vreme
27. sunt cu picioarele pe pamant
28. va urma...

Un comentariu:

  1. alte lucruri despre tine: te asortezi si esti stylish tot timpul,esti amuzanta,reusesti sa creezi lucrursoare inimaginabil de dragute si ai tot timpul idei geniale.pt ca tu esti geniala :D:D

    RăspundețiȘtergere