A smile is the universal welcome.

marți, 5 mai 2009

Un prieten adevarat


Un prieten adevarat este acela care atunci cand te priveste iti atinge sufletul, defapt nu doar il atinge ci
il si mangaie cand ai mai mare nevoie de el. Cel mai frumos si mai complex lucru este ca te poti exprima liber fata de el si de multe ori iti citeste printre ganduri si incearca sa te redreseze.
In momentul de fata am o foarte buna prietena care chiar mi-a fost alaturi cand am avut mare nevoie fara sa-i cer asta, incerc sa-i fiu recunoscatoare si sa o ajut si eu pe ea cand are nevoie dar nu stiu in ce masura imi iese. Ne-am vazut plangand, razand, in momente fericite si mai putin fericite, ne-am si certat dar nu am rezistat si bineinteles ne-am reluat locurile bine pastrate. Tin sa mentionez ca imi este ca o sora si o iubesc, orice s-ar intampla i will always be there for you. Nu am prea multe de spus pentru ca nu simt nevoia sa-i demonstrez si nici nu pot prin cuvinte sa exprim ceea ce inseamna ea, insa ea este foarte constienta.

P.S. Ea e Cezi. E blonda. Si e prietena mea cea mai buna. O iubesc.

2 comentarii: